Savremeni motori sa unutrašnjim sagorevanjem poseduju „sistem za tretman izduvnih gasova“, koji služe za filtriranje čvrstih čestica i konvertovanje štetnih gasova u manje štetne ili neopasne elemente. U zavisnosti od tipa motora, vrste pogonskog goriva i Euro norme, komponente ugrađene u izduvni sistem su:
CAT – katalizator (Catalityc converter)
DPF – filter dizelskih čestica (Diesel Particle Filter)
DOC – dizel katalizator (Diesel Oxidation Catalyst)
SCR – katalizator Azotnih oksida (Selective Catalytic Reduction), uz pomoć AdBlue tečnosti
PPF – filter benzinskih čestica (Petrol Particle Filter)
Kada je reč o gore pomenutim komponentama, treba znati da je svaki od njih proizveden od različitih materijala, različite strukture, a samim tim su i različite osetljivosti. Iz tog razloga ove komponente zahtevaju pažljivo rukovanje i tretiranje.
Drugi skup izuzetno bitnih komponenata za pravilan rad „sistema za tretman izduvnih gasova“ je mehatronika, u koju mogu da spadaju sledeće komponente: senzori temperature izduvnih gasova, senzori pritiska, senzori kocentracije kiseonika (Lambda sonde), senzori nivoa PM (čvrstih čestica), NOx (azotnih oksida) senzori, kao i pumpa i dizna za ubrizgavanje AdBlue tečnosti.
U našem Centru su implementirani postupci i tehnologije, koje garantuju, uz iskustvo i znanje zaposlenih, da će „sistem za tretman izduvnih gasova“ funkcionisati sa 100% efikasnosti nakon naše intervencije, bez obzira da li se radi o pranju/čišćenju, dijagnostici, zameni delova ili kompletnoj reparaciji ovih sistema.